Vi närmar oss första advent

På söndag är det första advent redan! Oj så tiden flyger iväg, verkligen. Speciellt nu när det är så här extra mycket plugg innan jullovet, för innan jul sätts ju dom sista terminsbetygen vi får. Nästa termin får vi ett helt slutbetyg. Shit! Men aja, blir att göra rätt mycket hemma också då jag missar en del lektioner i skolan med tanke på att jag och min kompis ska vara med i Lucia tåget och alla repetitioner vi går på, det är bara två i veckan men man missar ändå rätt mycket. På lördag har jag planer på att baka men också att åka och börja köpa julklappar :)   Sen på söndag då det är första advent ska jag hem till en kompis på adventsfika som hennes familj bjuder på, fy så mysigt! Så skönt att man kan sätta sig och drömma sig bort så här mitt i allt, tänka på den fina och mysiga tiden vi har framför oss!
Men nu, åter till studierna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0