LUCIATÅGET

I år ska jag och min kompis vara med i skolans luciatåg. Har alltid hatat att kolla luciatåget för att det har vart så tråkigt, kan säga att det är 100 gånger roligare att vara med själv. Idag var förstade dagen vi övade på låtarna och vi övade typ på tre stycken. Vi ska väl ungefär öva två gånger i veckan fram till lucia nu. LÄNGTAR :D
Och när jag väl har sjungt jullåtar fastnar dom och det kan ibland ta flera dagar innan jag får ut dom ur skallen, som nu har jag fått låten vi ska sjunga påväg in i matsalen i huvudet, men jag kan den inte riktigt förutom refrängen som går; Lucia, lucia välkommen till oss nu osv. Är osäker på resten men hittar på lite där som  jag brukar när jag inte kan låtar haha :D Blir väldigt fel ibland menmen, hittar ju inte resten av texten heller och lappen lämnade jag i skolan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0