LÄNGTAR !

Har aldrig längtat till julen så mkt så här tidigt, jag menar det är lååångt över en månad kvar till julafton men när man går i affärer och ser att dom börjar sälja julsaker nu redan blir man ju alldeles till sig! imorse fick de bli pepparkakor till frukost, hehe alltid trevligt de. Känns egentligen lite tidigt att börja äta pepparkakor och dricka julmust nu redan, men aja. Måste försöka komma på lite saker som jag kan önska mig i julklapp, mångra presenter vill jag ha! haha :) Liksom man kommer ihåg när man var liten och det tog jättelååång tid att dela ut julklapparna och öppna dom. Kommer ihåg att jag alltid brukade ställa upp dom som en mur runt mig. Men nu förtiden blir inte den muren så stor. Försöker att komma på så mkt som helst som jag kan önska mig för att få sitta där och öppna paketen. Liksom hur kul är det med ett kuvert med pengar i egentligen? :P
Näh, många julklappar för min del ska det vara! :) alla behöver ju inte vara till mig utan jag försöker också köpa många julklappar till familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0