KALENDERLJUS

Förra året premunerade jag på hobby paket från panduro, det tyckte jag var lite skoj och det är ett bra tips till dom som gillar att pyssla. Vid vintern/jul då fick jag massa saker så jag kunde göra julkort, oj vad fina dom blev! Synd att jag inte sparade några till i år, men det var inte så många i paketet tyvärr. Men sen fick jag också ljusfärg, alltså färg som jag kunde rita/måla på ljus med. Även vax och en  mall som man kunde använda till att få perfekta hjärtan eller julgran, ängel osv. Läste i någons julblogg att hon skulle göra en pärm, tyckte det lät väldigt kul, men för tillfället har jag ju ingen pärm men blev ändå väldigt sugen på att pyssla så tänkte göra mig ett kalenderljus. Men det gick helt åt helvete... aja får göra ett nytt försök nån annan gång :)
Då ska jag även göra andra ljus som man kan ge bort i julklapp till nära och kära:)

 Bilden e tagen från google

Kommentarer
Postat av: Julflickan

Vad roligt att du är med i min tävling! Lycka till :)

2009-11-10 @ 19:36:38
URL: http://julflickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0