Inte långt kvar

Nu är det inte så långt kvar till första advent! Två veckor bara. Trevligt trevligt. Här om dagen när jag köpte amelia jul så läste jag klart deen i ett naffs, kunde inte vänta! hehe, sen när man hade läst klart ville man bara ha mer och mer. Men ska så småningom köpa en ny :)

Sen imorgon så är sista dagen att tävla om John Grishams roman jufritt  hos julflickan! Gud så spännande! Jag hoppas hoppas hoppas att jag vinner! hehe :D
aja men ni får ha det bra, det här var bara en liten uppdatering då jag kände att jag inte skrivit på flera dagar :) <3


Kommentarer
Postat av: Elin Gustafson

Hej!

vet inte om du har reggat dig där redan..

Men tipsar för säkerhets skull!



Registrera dig på www.julbloggar.se

så hittar fler till din blogg!!

2009-11-15 @ 00:17:26
URL: http://julaftonsmorgon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0