Barbie in a christmas carol

Barnslig som jag är så har jag precis kollat på barbie i en julsaga. Kände att jag behövde börja kolla på julfilmer nu och var mest sugen på tecknat en dag som denna. Och eftersom jag inte har sett den här tidigare fick de bli den. Från början gillade jag inte riktigt hur dom såg ut men tror det var mest en ovana, och nu måste jag säga att jag tycker filmen var riktigt bra faktiskt. Även fast den var lite förutsägbar (enligt mig) så rekommenderar jag den, kanske inte till vuxna då men framför allt till barn. Riktigt mysig film! :)


Kommentarer
Postat av: JULBLOGGEN

hihihi Barbie..

2009-11-24 @ 17:03:29
URL: http://julaftonsmorgon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0