1 advent en dag försent.

Haha ja det är ju lite så det känns just nu. Men nae, jag var på adventsfirande igår hos min kompis. Åkte dit lite tidigare än dom andra som skulle komma dit och hjälpte till att fixa och dona. Det var väldigt juligt och mysigt! Tillslut började det strömma in folk, vi var runt 20 stycken där om man inte räknar med hennes familj. Vi fick gröt och annat tilltugg. Julmust och glögg också såklart! :)
Tillslut vare ju bara att åka hem och här höll det på att städas så det stod härliga till! Och då hade dom hållt på hela dagen. Det vart ingen samlad middag igår och ingen orkade ens med fika på kvällen och då tyckte vi det kändes onödigt att tända första ljuset när inte alla var samlade, så vi tog det idag istället vid middagen. Självklart tände jag första ljuset i min egna adventljusstake (har den bara för att det blev massa mossa över och det kändes så onödigt att slänga de ;D ) Men hoppas alla hade en bra första advent igår, det hade jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0