LUCIA

Jaa, har haft fullt upp den här veckan som har varit därför det har blivit som det blivit med uppdateringen, men den är ändå mest bara till för mig själv och nästa år så det gör  nog inte så mkt. I torsdags hade vi genrep med luciatåget för föräldrarna, det gick väl helt okej. Och sen i fredags var det dags för det riktiga luciatågen, som vi skulle göra två gånger. Första gången gjorde vi för dom som går i låg och mellanstadiet. Andra tåget var för dom på högstadiet. Jag tyckte väl att det gick ganska bra, läste upp en dikt och lite sådär. Alla lärarna sa jättebra saker om luciatåget hela dagen som att det var det bästa luciatåget dom hade sett. Sen såklart alla andra surmuppar i skolan tyckte typ att det var det värsta, att det lät skitdåligt och skit. Vad tyckte jag då? Jo jag tyckte att det lät som alla andra år osv. Kan det vara för att dom var avundsjuka och inte fick vara med eller ? ;)  hehe nä men skoja det var ju helt förjävligt kan jag hålla med om men det gick bra iaf.

Nu skuggorna vika mot vrårna för ljuset, som stilla hon bär
Hon önskar god morgon åt alla i huset
Lucia är här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0